четверг, 7 февраля 2013 г.

казахстанда медбикелерге арнал

Бaдан басKа, _кметтк емес aйымдарды мемлекеттк ‰леуметтк

жас аралыCындаCы ВИЧ-инфекциясыныS таралуы 0,2% деSгейнде тaр.

жаCдай тaраKты, аса Kаупт жaKпалы ауларлар ‰келу оKиCасы тркелген жоK. 15-49

РеспубликадаCы санитарлыK-эпидемиологиялыK

жаCдайлардан, улану мен жараKаттанудан болатын ™лм 5%, туберкулезден болатын

т™мендед. Jан айналымы ж_йес сырKатынан болатын ™лм 27%, баKытсыз

азайды. €р 1000 адамCа шаKKандаCы жалпы ™лм-жтм 8,7 Kaрады,

Ана ™лмнS деSгей 19%, с‰би ™лмнS деSгей  8%

0,6 жасKа (68,4) aлCайып, 69,01 жасты (жоспардаCы 68,74 жасKа KараCанда) Kaрады.

негзг себептернS алдын алуды атайды. 2010 жылмен салыстырCанда, ™мр жасыныS к_тлетн aзаKтыCы

™з жaмысыныS басымдыCы ретнде жaртшылыKтыS ™лм-жтм мен м_гедектгнS

JазаKстан» баCдарламасын ске асыру барысы туралы айтып берSзш?

ала Kорытындыларын Kалай баCалар едSз?  «Саламатты

жауапты хатшысы Серкбол Мусинов ой б™лст. - Серкбол РахымKанaлы, денсаулыK саласыныS 2012 жылCы алдын

жоспарлар туралы Рrimeminister.kz сайтына берген сaKбатында ведомствоныS

денсаулыK саKтауды дамытудыS 2011-2015 жылдарCа арналCан «Саламатты JазаKстан»  баCдарламасын ж_зеге асырудыS екнш жылын аяKтады. Жетстктер, басымдыKтар мен

саKтау саласы _шн ™ткен жыл т_рл оKиCалар мен жаSалыKтарCа толы болды.  Профилдк министрлк

2013 жылдыS 08 KаSтары

ДенсаулыK саKтау саласындаCы реформа: Kорытындылар мен перспективалар

ДенсаулыK саKтау саласындаCы реформа: Kорытындылар мен перспективалар :: ЖаSалыKтар :: JазаKстан РеспубликасыныS Премьер-Министр. Ресми веб-сайт

Комментариев нет:

Отправить комментарий